Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش ماشيني اصل فرش ماشيني اصل

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

تشخيص فرش ماشيني اصل از تقلبي

فرش اصل در قالي كاشان

امروزه تنوع در بافت فرش هاي ماشيني بسيار بالا مي باشد. به همين دليل برخي از افراد با جايگزين كردن مواد اوليه نامرغوب، فرش بي كيفيت خود را به جاي يك فرش اصل به فروش مي رسانند. اين مقاله به منظور روش هاي تشخيص فرش اصل از تقلبي تهيه شده مي باشد. تا به شما كمك كند بهترين كيفيت را خريداري كنيد.

فرش ماشيني اصل كاشان

شانه و تراكم در فرش هاي ماشيني نقش بسيار مهمي را دارند. شانه به تعداد گره ها در ي متر عرض فرش گفته مي شود. همچنين به تعداد گره ها در يك متر طول فرش تراكم گفته مي شود. به صورت استاندارد، فرش هاي اصل در شانه هاي 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه، 1600 شانه توليد و بازار عرضه مي گردند. با توجه به عرض ماشين آلات بافندگي، عرض يا شانه فرش در همه فرش ها ثابت مي باشد ولي طول يا تراكم فرش متغير مي باشد. براي تشخيص اصل بودن يك فرش مي توانيد تعداد گره ها در يك متر عرض فرش را شمرده و با صد برابر كردن آن شانه فرش اصل را بدست آوريد.

فرش ماشيني 700 شانه اصل

تراكم در فرش هاي 700 شانه متغير مي باشد. به صورت استاندارد اين تراكم بين عدد 1000 الي 3000 توليد مي شود. فرش هاي 700 شانه در دو دسته 8 رنگ و 10 رنگ بافته مي شوند. بارزترين تراكم در فرش هاي 700 شانه، تراكم 2550 بوده و در نتيجه يكي از اصل ترين فرش هاي ماشيني با مشخصات 700 شانه با تراكم 2550 به بازار عرضه مي گردد.

فرش ماشيني 1000 شانه اصل

فرش هاي 1000 شانه با تراكم 3000 توليد مي شوند و با طيف رنگي 8 رنگ و 10 رنگ به فروش مي رسند. الياف به كار رفته در فرش هاي 1000 شانه نخ اكريليك هيت ست شده مي باشد. چنانچه فرش 1000 شانه اي خريداري كرديد كه داراي مشخصات ديگري بود، آن فرش اصل نمي باشد.

فرش ماشيني 1200 شانه اصل

فرش 1200 شانه به صورت استاندارد در تراكم 3600 بافته مي شود. اين فرش همانند فرش هاي ديگر در به صورت 8 رنگ و 10 رنگ توليد مي گردد. يكي از ويژگي هاي فرش 1200 شانه استفاده از نخ اكريليك هيت ست شده با قابليت ضد پرزدهي و حساسيت مي باشد. موارد ذكر شده لازمه يك فرش اصل مي باشد.

فرش ماشيني 1500 شانه اصل

يكي از ويژگي هاي فرش 1500 شانه، جلوه دستباف گونه آن مي باشد. الياف استفاده شده در فرش هاي 1500 شانه صد در صد اكريليك است. به همين منظور فرش غير قابل پرزدهي و حساسيت مي باشد. يكي از جديد و به روز ترين دستگاه هاي بافت فرش 1500 شانه، به نام HCI3 مي باشد.

كيفيت الياف

در بافت فرش هاي ماشيني از الياف مصنوعي استفاده مي شود. در الياف مصنوعي، اكريليك يكي از بهترين الياف به كار برده شده در فرش مي باشد. الياف اكريليك قيمت بالاتري را نسبت به الياف ديگر دارد. چرا كه دوام و كيفيت فرش را افزايش مي دهد.

 از ويژگي هاي اكريليك مي توان به عدم ايجاد پرزدهي و حساسيت در آن اشاره كرد. همچنين در برابر نور مستقيم خورشيد مقاوم مي باشد. اگر به دنبال فرشي هستيد كه ماندگاري بالايي داشته و همچنين جلوه ي زيبايي را به فرش دهد، الياف صد در صد اكريليك بهترين گزينه براي شما مي باشد. يكي از تفاوت هايي كه فرش اصل از فرش تقلبي دارد، لطافت و نرمي الياف مي باشد. به صورتي كه قدم گذاشتن روي آن حس آرامش را در مخاطب ايجاد كند.

استعلام از كارخانه مربوط

در پشت تمامي فرش هاي اصل، برچسبي به منظور شناسنامه كلي از فرش مي باشد. در آن شناسنامه مشخصات كاملي از فرش ذكر شده است. با تماس به شركت توليد كننده مي توانيد اصل يا تقلبي بودن محصول را تشخيص دهيد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

با خريد فرش كاشان از فروشگاه اينترنتي قالي كاشان مي توانيد فرشي زيبا و با كيفيت را خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي فروشگاه قالي كاشان ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد. همچنين محصولات ارائه شده در اين فروشگاه، از برند هاي معتبر مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/12 ساعت: ۱۵ توسط:best-carpet :